AVEA | |
ŞİMDİ AVEA İLE ‘OH BE’ DEME ZAMANI | |
Kısa ve orta vadeli yatırım planlarını kamuoyu ile paylaşan ve yeni dönem pazarlama stratejileri çerçevesinde özellikle ‘müşteri memnuniyeti’ ve ‘kaliteli iletişim’ konularına odaklanacağını bildiren Avea; bu yaklaşım doğrultusunda hızla başlattığı iletişim çalışmalarında ilk büyük adımı atıyor: Yeni dönem pazarlama stratejileri ile paralelinde oluşturulan iletişim stratejileriçerçevesinde hayata geçen Avea kurumsal reklam filmi ve ilanları, 25 Mayıs 2006 tarihinden itibaren Türkiye ile buluştu...
Avea’nın yenilenen kurumsal vizyonu ve stratejileri çerçevesinde belirlenen iletişim teması ‘kaliteli iletişime gerçek fiyatla ulaşma’ mesajını içeriyor. Yeni reklamlarında, müşteri ihtiyaçlarına en doğru ve hızlı çözümleri üretebilmek için, öncelikle onları dinlemek gerektiğini vurgulayan Avea; yüksek cep telefonu fatularının tüketicinin iletişimde yaşadığı en önemli sorunların başında geldiği gerçeğinin altını çiziyor. Avea’nın bu soruna sunduğu çözüm ise ne bir eksik, ne bir fazla, tam da olması gereken fiyatla kaliteli iletişim sunarak, abonelerine derinden bir ‘OH BE’ dedirtmek. |
|