MPR
 
MPR HALKLA İLİŞKİLER
TÜHİD tarafından başarılı halkla ilişkiler çalışmalarını ödüllendirmek amacıyla düzenlenen "Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri"nin dördüncüsü, 17 Mart 2005 gecesi Başbakan Recep Tayyip ERDOĞAN’ın da katılımıyla gerçekleşen gecede sahiplerini buldu. Bu yıl kurum içi iletişim alanında ödüle MPR Halkla İlişkiler tarafından yürütülen British American Tobacco Türkiye iç iletişim çalışmaları ve IMBAT dergisi layık görüldü.Böylece MPR Halkla İlişkiler dört yıldır düzenlenen yarışmada beşinci kez Altın Pusula’nın sahibi oldu. MPR Halkla İlişkiler 2003 yılından beri British American Tobacco Türkiye’ye kurum içi iletişim çözümlerinin de kapsayan iletişim danışmanlığı hizmeti veriyor. MPR Halkla İlişkiler tarafından projelendirilip uygulanan IMBAT ise çok uluslu bir şirket olan British American Tobacco Türkiye’nin farklı şehir ve ofislerde, farklı pozisyonlarda ve farklı milliyetlerden çalışanlarına "tek ekip, tek şirket" ruhunu benimseterek şirket çalışanlarının buluşma noktası oldu. MPR Halkla İlişkiler, daha önce 2001 yılında Toplumsal Projeler kategorisinde "Aygaz Ev Kazalarına Karşı Uyarıyor" projesiyle, Sosyal Çevre İlişkileri kategorisinde "Solo Enfeksiyon Hastalıklarına Dikkat"projesiyle, 2002 yılında Pazarlama İletişimi kategorisinde "Ronald Mc Donald Çocuk Klübü" projesiyle ve 2003 yılında Sivil Toplum kuruluşu kategorisinde de "McDonalds Çocuk Vakfı" projesiyle Altın Pusula kazandı.