DENİZBANK
DENİZBANK’IN TURUNCULARI İLE TÜRKİYE’DE İŞLETME BANKACILIĞI ANLAYIŞI DEĞİŞİYOR...
 
Küçük ve orta ölçekli işletmeler Türkiye’deki firmaların yüzde 99’unu oluşturuyor; istihdamın ise yaklaşık yüzde 65’ini sağlıyorlar. Ancak, kredilerden aldıkları pay yüzde 8’ler civarında kalıyor. Oysa gelişmiş ülkelerde bu oran bunun 5 katı seviyesinde. İşletmelerin en önemli sorununun, finansal aracılardan yeteri kadar yararlanamamaları ve finansal sisteme entegrasyonlarını tam olarak sağlayamamaları olduğu gerçeğinden hareket eden DenizBank; İşletme Bankacılığı ürün ve hizmetleri ile bu alandaki önemli açığı kapatma yönünde adımlar atıyor. Banka; bireysel, ticari ve kurumsal bankacılık hizmetlerinin yanına “İşletme Bankacılığı”nı da ekleyerek küçük ve orta ölçekli işletmeleri stratejik öncelik alanlarından biri olarak belirledi. Bu doğrultuda DenizBank; işletmelerin ihtiyacı olan finansal ürünler, eğitim ve danışmanlık hizmetlerinin yanı sıra; bir finansal süpermarket anlayışı ile bünyesinde yer alan tüm ürün ve hizmetlere ulaşma imkanı da sunuyor. Böylece işletmelerin finansal ihtiyacına çözüm üretirken; iş sahibinin bireysel yaşamını da kolaylaştırmayı hedefliyor.

7 işletmeden 1’i DenizBank finansal süpermarketinin müşterisi olacak

Basın toplantısında konu ile ilgili konuşan DenizBank Finansal Hizmetler Grubu Başkanı Hakan ATEŞ: “İşletme sözcüğünü sadece ekonomik bir terim olarak ele alırsak fena halde yanılırız. İşletmeler, ülke ekonomimizin bel kemiğini oluşturuyorlar. Ayrıca sosyal yaşamlarımızın her anında onlar var. Buna bir bütün olarak bakmak gerekiyor. Bu çerçevede herşeyden önce ülkemizin iyiliği için işletmelere, gerek ülkemizdeki finansal sistem gerekse dünya ile entegrasyonları konusunda yeni ufuklar açmak gerekiyor. Bizim hedefimiz bu. DenizBank da, Zorlu Holding bünyesine katıldığı tarihte sadece bankacılık önizni olarak çıkmıştı yola. Aradan geçen 8 yılda dünyanın en hızlı büyüyen 8. bankası olmayı başardık. Şimdi bu rüzgarımızı işletmelerimiz ile paylaşma zamanı. Gelecek stratejimiz içinde işletmeleri çok özel bir yere konumluyoruz.

Turuncular Geliyor !..

Basın toplantısında yaptığı sunum ile DenizBank İşletme Bankacılığı hakkında bilgi veren Genel Müdür Yardımcısı Arif İSFENDİYAROĞLU, turuncu rengi İşletme Bankacılığı’nın sembol rengi olarak benimsediklerini belirtti ve ‘İşletme Bankacılığı’ birimi için özel olarak hazırlanan ve ‘ekmek teknesi’ kavramını sembolize eden logoyu tanıttı. 50 ilde, 225 şubede, 400 uzman Portföy Yöneticisi ile hizmet veren DenizBank İşletme Bankacılığı İşletmelerin her türlü yatırımlarına ve nakit döngülerine yönelik nakdi / gayrinakdi kredi imkanı da sağlıyor.

İşletmelere özel kredi modeli ilk kez DenizBank İşletme Bankacılığı’nda...

Türkiye’de ilk kez işletme müşterilerine özel kredi değerlendirme modelini devreye alan DenizBank İşletme Bankacılığı, gelen her türlü kredi talebini en geç 72 saat içinde cevaplandırıyor. Yeni modelde işletmelerin sadece finansal verilerini değil, ticari itibarları ile ilgili kriterleri de değerlendirme sistemine dahil eden DenizBank İşletme Bankacılığı, bu sayede işletmelerin kredi başvurularındaki kabul oranını %80’lerin üzerine çıkardı.