|
|||
|
|||
1977 Ankara’da doğdum, 8 yaşımda Emek’te babamın tuhafiye dükkanında çırak olarak ticari hayata ilk adımımı attım. | |||
Ailemizin tek geçim kaynağı olan işletmemizde dükkanın tozunu yutarak esnaflık yolunda ilerlemeye çalıştım. Akabinde hem okul hem de devam eden çıraklık ile birlikte hayata hazırlandım ve gerçek stajımı yine piyasada yaptım. 10 yıl boyunca aktif ürün pazarlaması yapmak suretiyle tüm yurt içi ve yurt dışı pazarlarda, birçok satış noktasında, yerli ve yabancı fuarlarda BRAVO EL ÖRGÜ YÜNLERİ’nin marka bilinilirliğine önemli katkılar yaparak %100 yerli olan markamızı tüm dünyaya tanıttım. Ayrıca yatırımlarımıza farklı sektörlerde devam etmekteyim; başta inşaat, dekorasyon ve mobilya alanında imalat faaliyetlerimiz gelmekte olup halen özellikli projeler ve iş merkezi inşaatları sürerken, mobilya imalatları alanında da önemli bir pazar elde edilmiştir. İPLİKSAN A.Ş. 1932 yılından günümüze tekstil sektöründe yenilikçi, öncü duruşu ve tavizsiz kalite anlayışı ile yer edinmiştir. BRAVO EL ÖRGÜ YÜNLERİ’nin üreticisi olan İPLİKSAN A.Ş., aynı zamanda uzun soluklu partnerleri ile 35 ülkeye ihracat yapmaktadır. Bunun yanı sıra halı ipliği ve trikotaj ipliği üretimi yapan İPLİKSAN A.Ş, STEP CARPET markası için Robo-tuft halı ipliği üretimi de yapmakta olup senelik 5000 ton üretim kapasitesi ile 1150 çalışana iş imkanı sunmaktadır. BRAVO EL ÖRGÜ YÜNLERİ’nin 5 ayrı segmentte ürünleri bulunmaktadır. Bu segmentler: Standart, Yün ve Tiftik, Fantezi, Halı İplikleri, Triko İplikleri’dir. 2.000 farklı segment ve renkte ürün çeşidi bulunmaktadır. BRAVO ÖRGÜ dergi yayını ise 1980 yılından beri yayınlanmakta olup, tüm satış noktalarında, gazete – dergi korner’larda , AVM kitapçıları ve posta ile okuyuculara ulaşmakta ve sosyal medyada da yer almaktadır. Hedef kitlemiz; günceli takip eden, moda, örgü ve tekstile ilgi duyan genç grup, ebeveynler ve Türkiye’nin her kesiminden örgü sevenlerdir. Aynı zamanda, BRAVO EL ÖRGÜ YÜNLERİ televizyon ve basında yer alan haberleriyle adından sık söz ettiren medyatik bir kuruluştur. Rutin aralıklarla çıkarmış olduğu dergileriyle de hitap ettiği tüm kitlelere ulaşmış ve ulaşmaya devam edecektir. Magazin programlarımızda amaçlanan fabrikasyon ürünlerden ziyade kişiye özel, butik tasarımlar, yaratıcı ürünler, hobi amaçlı ürünler geliştirmek, yaratıcılığı arttırmak hatta ve hatta terapi boyutunda kişisel gelişimi sağlamaktır. Türkiye’nin teminatı olan gençlerin birlikte oluşturduğu, derneğimiz TÜGİAD’da, vizyon itibari ile her zaman yenilikçi, gelişimci, girişimci, özgürlükçü düşüncelere sahip olan fikri ve sermayeyi birleştirerek daha nitelikli tesisler, fabrikalar kurmak üzere faaliyetlerimizi sürdürmekteyiz. Genel anlamda güç birliği ve tecrübenin paylaşılması ile ülke ekonomisine katkı sağlayacak projelerin hayata geçirilmesinde her zaman var olacağımızı belirtirken, ülke değerlerine saygıyı ön planda tutmaya özen göstermenin gerekliliğine inanıyorum. |
|||