GENÇ DÜŞÜNCE Ayşen LAÇİNEL
İnsan Kaynakları Danışmanı
Ayşen Laçinel’le ‘Senede Bir Gün’
 
Marka ve İnsan Kaynakları Yönetim Danışmanı Ayşen LAÇİNEL, istihdam yaratan perakende sektörünün İnsan Kaynakları yöneticileri ile Üniversite son sınıf öğrencilerini ve sektörde mağazalarda çalışmakta olanları “Senede Bir gün” adını verdiği ve katılımın ücretsiz olduğu organizasyonda buluşturdu.
 
Kariyer net Genel Müdürü Yusuf AZOZ'un verdiği sektörel bilgiler, Prof. Dr. Cemal YÜKSELEN'in Pazarlama trendleri sunumu, DeFacto 'nun marka başarı öyküsünün anlatımı, Mantı Keyfi’nin markalaşma hikayesinin anlatımı, İnsan Kaynakları yöneticilerinin perakende sektöründeki kariyer fırsatları ve işe alımda dikat edilen unsurların paylaşımıyla zenginleşen program katılımcıların sorularıyla interaktif olarak gerçekleşti.

İnsan Kaynakları oturumlarında; Darty İnsan Kaynakları Müdürü Selda BAĞLAN,
Süvari İnsan Kaynakları Müdürü Ali ARZUMAN,
Hayat Holding İnsan Kaynakları Müdürü Süreyya BAŞAL,
Karaca İnsan Kaynakları Müdürü Derya KORTEL,
Onur Group İnsan Kaynakları Direktörü Hakan YILMAZ,
Üçler süpermarket İnsan Kaynakları Direktörü Yasemin PARLAK,
AFM İnsan Kaynakları Müdürü Sena AYTAN,
Koton İnsan Kaynakları Direktörü Cengiz GÖZÜKARA,
Kiğılı İnsan Kaynakları Direktörü Baybars ERDOĞAN,
Aydınlı Group İnsan Kaynakları Direktörü Hatice ATMACA,
PeraModa Kurucusu Engin YILDIRIM,
DeFacto İnsan Kaynakları Direktörü Oğuz ERDOĞAN, bilgi ve deneyimlerin paylaştılar..

Arel Üniversitesi, Mantı Keyfi, Depozito Outlet, PeraModa, Starbucks, Perakende Tv ve Kariyer net’in sponsor olduğu; Ayşen LAÇİNEL'le Senede Bir Gün Perakende Buluşması; 23 Şubat’ta Arel Üniversitesi'nde gerçekleşti. Zeynep HATİPOĞLU yönetimindeki Arelsem Arel Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi katkılarıyla gerçekleşen organizasyon büyük ilgi gördü.
Türkiye'nin dört bir yanından gelen üniversite öğrencileri ile istihdam yaratan sektörün İnsan Kaynakları Yöneticileri biraraya gelme imkanı buldu.

Katılımın ücretsiz olduğu imece usulü gerçekleşen seminere; Sektördeki gıda, moda-tekstil, telekomünikasyon, sağlık, mücevher vb faaliyetlerde olan markalardan gelen katılımcılarla mağazalarda çalışmakta olan yönetici ve şefler ve üniversiteden mezun olacak gençler; marka ve İnsan Kaynaklarındaki güncel bilgileri alma şansı buldu.