ÖMER ÇELİK

Telekomun Yeni Yüzü
 
Telekom sektörümüzde faaliyet gösteren pek çok yeni firma mevcut. Bu firmalar bir yandan tüketicilere bekledikleri ve arzuladıkları hizmeti sunmaya gayret ederken, bir yandan da kendi maliyetlerini dikkate alarak şirketlerinin sunabileceği en optimum fiyatı oluşturmak için çaba harcıyorlar. Tüketici ihtiyaç ve beklentilerine yanıt verebilmek, sunduğunuz çözümleri uzun soluklu ve kaliteli kılabilmek gibi unsurlar telekomun olmazsa olmazları arasında ilk sıralarda yer alıyor. Yenilenen telekom sektöründe ayakta kalabilmenin püf noktası da işte burada yatıyor.
 
Son aylarda büyük hareketlilik kazanan telekom pazarı hızlı bir gelişme kaydediyor. Aynı zamanda, sektörde önümüzdeki dönemde hızlı bir büyüme yaşanacağına yönelik ciddi bir beklenti mevcut. Bu büyüme tüketiciye mutlak surette olumlu bir şekilde yansıtılmalı, kaliteli ve ucuz görüşme imkanı hem bireysel hem de kurumsal kullanıcılara sunulmalıdır. Aksi takdirde liberalleşmenin ardından tüketiciyle yeni yeni tanışmaya başlayan şirketler daha yolun başında büyük yara alır ve pazardan çekilmek zorunda kalan firma sayısı da hızlı bir artış gösterir. Sonuçta hem tüketici hem de Türkiye ekonomisi büyük zarar görür. Bu nedenle tüm telekom şirketlerinin en dikkatli şekilde hareket etmeleri gerekmektedir.

Telekomünikasyon pazarında kalıcı olmak
Telekomünikasyon pazarında kalıcı olmak isteyen markaların mutlak surette tüketici ihtiyaç ve beklentilerini dikkate almaları gerekiyor. Yalnızca bireysel kullanıcıların değil, kurumsal kullanıcıların da ihtiyaçlarına hızlı, ekonomik ve kesintisiz çözüm sunulması telekom firmaları açısından tam bir zorunluluk. Ülkemizin deneyimli ismi Mıstaçoğlu Grubu’nun bünyesinde bulunan bir marka olan Trendikom olarak, biz de tüm çalışmalarımızı bu düşünce çerçevesinde yapılandırıyoruz. Ülkemiz telekom pazarının istikrarlı, tüketicisine önem veren, onların ihtiyaç ve beklentilerini yakından izleyen, tüm hizmetlerinde kaliteden asla ödün vermeyen telekom şirketlerine ihtiyacı olduğunun bilincindeyiz. Hizmet verdiğimiz tüm alanlarda en yüksek kaliteyi en ucuz fiyatla sunmak için çaba harcıyor, geleceğe yönelik planlarımızı da bu vizyon doğrultusunda oluşturuyoruz.
Trendikom olarak servis ve hizmetlerimizdeki yüksek kaliteden asla ödün vermeden, rekabetçi bir satış politikası uygulayarak ülkemiz telekomünikasyon pazarının beklenti ve ihtiyaçlarına en uygun çözümleri üretmeyi ilke edinmiş bulunuyoruz.
Tüketici talep ve beklentilerinin pazarın yapılanması konusunda olumlu etki yapacağının bilincindeyiz. Bu nedenle Trendikom olarak en ucuz servisi değil, en kaliteli servisi en uygun fiyata alma konusunda ülkemiz tüketicisini bilinçlendirme anlamında da yoğun çalışmalar yürütüyoruz.
Gerek bireysel gerek kurumsal müşterilerimize en yüksek kaliteli hizmeti en uygun fiyatla sunabilmemizin, en yüksek teknolojiye sahip altyapı imkanlarından yararlanmakla gerçekleşeceğinin bilincindeyiz. Bu nedenle mükemmeli yakalamak amacıyla, ülkemiz telekomünikasyon sektörünün en önemli kuruluşlarından Milleni.com Türkiye ile iş ortaklığı yapmış ve sistemimizi uluslararası bir altyapı üzerine kurmuş bulunuyoruz.
Önümüzdeki dönemde iletişim alanında yalnızca Türkiye’nin değil, dünyanın da önemli markalarından biri olmayı hedefleyen Trendikom, Avrupa telekomünikasyon arenasının etkin isimlerinden European Telecommunication Holding şirketlerinden olan Milleni.com Türkiye’nin know-how ve telekomünikasyon alanındaki tecrübeleriyle bu hedefine bir adım daha yaklaşmış bulunmaktadır.

Arama kartları ve call shop hizmetleri
Trendikom şehirlerarası, uluslararası ve mobil telefon görüşmeleri için bireylerin ve kurumların ihtiyacı olan en ekonomik ve kaliteli çözümleri sunmaktadır. Uzman kadromuzla danışmanlık, projelendirme, ürün tedariki, uygulama ile satış sonrası destek anlamında yüksek kalitede ve profesyonel hizmet veriyoruz. Telekomünikasyon pazarında ilk olarak uzak mesafe telefon hizmetleri alanında "Alocard" markasıyla hizmet vermeye başladık. Şehirlerarası, uluslararası ve mobil telefonlarla hem ekonomik hem de yüksek kaliteli görüşme olanağı sunan ön ödemeli bir arama kartı olan Alocard, dünyanın dört bir yanıyla %80’e varan oranlarda ve yüksek kaliteli görüşme yapma olanağı sunuyor.
Alocard’ın uzak mesafe telefon hizmetleri alanında bireysel ve kurumsal ihtiyaçlara en iyi şekilde cevap vererek, sunduğu kaliteli ve ayrıcalıklı hizmetle tüketici beklentilerini karşılamak anlamında rakipsiz olmasını hedefliyoruz. Rakipsiz olmayı hedeflediğimiz bir diğer alan ise call shop hizmetleri. Call shop’lar özel görüşme kabinlerine sahip, uluslararası, şehirlerarası ve mobil görüşme ihtiyacı olan herkese ekonomik, kaliteli telekomünikasyon hizmeti sağlayan bir iş modelidir.
Türkiye için oldukça yeni olan bu hizmet, özellikle yoğun yabancı nüfusa sahip Avrupa ülkelerinde geniş bir kitle tarafından tercih edilmektedir. Milleni.com Türkiye ile hayata geçirdiğimiz işbirliği gerek arama kartı gerekse call shop alanında en yüksek kaliteyle hizmet sunmamıza imkan veriyor.
Call shop hizmetleri küçük yatırımcı için önemli bir fırsat sunduğu gibi, aynı zamanda ülkemizdeki istihdam rakamlarını da olumlu etkileyebilecek bir modeldir. Neticede, telekomun yenilenen yüzünün Türkiye’ye sunduğu önemli imkanlar vardır. Gerek kullanıcıların ucuz ve kaliteli telekomünikasyon hizmeti alması, gerekse ülke ekonomisine ve istihdamına yapılacak olumlu etki bunların başında gelmektedir.
Bu noktaların ışığında baktığımız zaman, bilinçli yapılanmış bir telekom sektörünün Türk ekonomisine son derece olumlu katkılar yapacağını söyleyebiliriz. Başarılı ve etkin bir telekomünikasyon sektörüne sahip bir Türkiye, uluslararası anlamda oluşturduğu hedeflere çok daha hızlı ve kalıcı bir şekilde ulaşacaktır..