E-ticaret sektöründeki farklı segmentler göz önüne alındığında, özel alışveriş segmentinde limango.com, markafoni.com, morhipo.com, trendyol.com, vipdukkan.com, 1v1y.com gibi sektörünün önde gelen şirketleri, doğrudan işletmelerden tüketiciye (B2C) e-ticaret yapısında ise butikbebe.com, evimnet.com, hepsiburada.com, indirdik.com, lidyana.com, marcamarca.com gibi sektörün önde gelen pek çok markasına hizmetler sunan Yurtiçi Kargo; e-ticaret sektörü için yeni hizmetler ve süreçler geliştirerek daima onlara destek olmaya devam etmektedir. E-ticaret firmalarının temel beklentilerinin, siparişle ilişkili kargonun hızlı ve güvenli bir şekilde alıcıya ulaşması olduğunun farkında olan Yurtiçi Kargo, web sitesi üzerinden ya da SMS tabanlı Yurtiçi Kargo bilgilendirme sistemleri ile müşterilerinin ihtiyaç duyabileceği tüm bilgileri anlık olarak aktarmaktadır.
Ayrıca Yurtiçi Kargo, kapıda satılan ürünün bedelini nakit veya sektörde ilk olarak, doğrudan e-ticaret firması adına kapıda kredi kartı ile tahsilat hizmeti sunmaktadır.
Yenilikçi çözümleri ile e-ticaret sektöründeki müşterilerinin hayatını kolaylaştırmayı amaçlayan Yurtiçi Kargo, siparişin kargoya dönüşümü, stok akışı, CRM ve mal tedariği süreçlerini besleyecek pek çok bilgi akışını sağlayan servislerinin yanında, müşterilerinin çıkış yaptıkları depoların yönetimi, gelen iade ürünlerin tasnifi gibi ters lojistik dahil pek çok süreci başarı ile yönetmektedir.
|