|
|||
|
|||
timeoftime.com ülkemiz pazarında A+, A, B gruplarına yönelik saat, takı ve aksesuar ihtiyaçlarında online olarak hizmet vermektedir. Fiyat politikası satışlarının yanında verdiği hediyelerle son derece cazip ve satın alınabilir nitelikler içermektedir. timeoftime.com’un pazarındaki dağılım ise gerek satış gerek hit sayısı olarak her geçen gün giderek artmaktadır. | |||
Uzun yıllar marka yönetimi danışmanlığı yaptım. Reklam sektöründe meslek hayatımı sürdürmekteyim. 1996 yılından sonra Kural Tanıtım ve 2000 yılından sonra Kurs Fuarcılık ve Organizasyon Ltd. fiti.’ni kurdum. Ulusal ve uluslararası bir çok firmaya reklam ve strateji danışmanlığı yaptım. Halen marka ve strateji danışmanlığını sürdürmekteyim. Ayrıca kendi kurduğum olan Kurs Fuarcılık ve Organizasyon Ltd. fiti.’nin faaliyeti kapsamında internet üzerindensaat, takı ve aksesuar konusunda faaliyet gösteren timeoftime.com markası altında online satış sitesini faaliyete geçirdim. Bu çalışmalarım yoğun olarak sürerken ayrıca müzik sektörü ile de ilgili çalışmalarımı sürdürmekteyim. İlgi alanlarım; müzik, edebiyat ve kişisel gelişim. Saat sektörüne girişiniz ve ‘Time of time’ internetten satış fikriniz nasıl gerçekleşti? Önceki yıllarda ülkemizde ulusal ve uluslar arası marka konumunda olanBeverly Hills Polo Club, Momentus, Ann Taylor, Burbery saat markalarının ve Tik Tak saat mağazalarının Türkiye lansmanlarını ve marka danışmanlığı koordine ettim. Bu dönem saat, takı ve aksesuar sektöründe pek çok proje gerçekleştirdim. Ayrıca saat, takı ve aksesuar en büyük kişisel hobilerimden biri olduğundan bazı markaların tasarımında etkin görevler aldım. Onca deneyimin beni getirdiği nokta ise dünyanın teknoloji devrimi olan internet ortamında timeoftime.com sitesinin yapılandırılmasına doğru yönlendirdi. Uzun süren kapsam çalışmalarının sonunda son derece detaylı bir ekip çalışmasıyla timeoftime markası hayat buldu. Diğer saat firmalarından farkınız nedir? timeoftime.com online satış yapan diğer saat markalarına göre; bünyesinde saat ürünleri dışındatakı ve aksesuarı da bulundurmaktadır. Ayrıca ülkemizde henüz tam olarak rekabet anlayışı yapılanmamış olan internet ortamında fiyat indirerek rakiplerle rekabet etmeyi felsefe haline getirmemiş bir markadır. Durum böyle olunca internette hizmet veren diğer markalara göre tedarikçi firmaların kendi perakende satış mağazalarına karşı zor duruma düşmemesini sağlayacak bir fiyat politikası içermektedir timeoftime.com. Tüketiciye sağlayacağı avantajları verdiği hediyeler ve farklı faydalarla bütünleştiren stratejik bir pazarlama anlayışına sahiptir. Hangi markaları tercih ediyorsunuz? timeoftime.com satış sitemizde öncelikle marka olma sürecini tamamlamış ve tüketici tarafından tercih edileceğine inandığımız ürün gruplarına sitemizde yer vermekteyiz. fiu anda online satış sitemizde yer alan markalar arasında Armani, Diesel, Momentus, Kenneth Cole, Levi’s, Timex, Tommy Hilfiger, Timberland, Dkny, Fossil, Esprit, Adidas gibi uluslararası platformda kabul görmüş ve görecek olan pek çok markanın online satışı konusunda internet platformunda hizmet vermekteyiz. timeoftime’ın Türk pazarında ki dağılımı ve fiyat politikası nasıl olacak? timeoftime.com ülkemiz pazarında A+, A, B gruplarına yönelik saat, takı ve aksesuar ihtiyaçlarında online olarak hizmet vermektedir. Fiyat politikası satışlarının yanında verdiği hediyelerle son derece cazip ve satın alınabilir nitelikler içermektedir. timeoftime.com’un pazarında ki dağılım ise gerek satış gerek hit sayısı olarak her geçen gün giderek artmaktadır. Örneğin; online satışta 60. günümüze girmemize rağmen günlük hit sayımız 7.000-8.000 kişi olup üye sayımız ise 8.500 doğru hedef kitleye ulaşmıştır. Hedefimiz 3. ayımız da günlük 15.000 hit ve 25.000 üyeye ulaşmaktadır. fiu anki verilerde bu hedefi rahatlıkla yakalayacağımızı ve gerek pazardaki dağılım gerek satış anlamında uluslararası platformda varmayı hedeflediğimiz noktaya rahatlıkla ulaşacağımızı düşünmekteyim. timeof time.com’un 1 yıl içinde ülkemizde online saat, takı ve aksesuar satışındaki liderliğini istediğimiz noktaya ulaştırmak amacındayız. |
|||