|
|
TEKSTİL-ÖZEL HABER
MISIRLI'dan Atak!
50 yılı aşkın bir geçmişi olan ülkemizin dünyaca ünlü tekstil firması Mısırlı, milenyuma atakla girdi.
850 çalışanı ve 30 milyon dolar cirosuyla ülkemiz ekonomisine sürekli katkı yapanMısırlı, global rekabette güçlenmek için İstanbul ve Sapanca'daki fabrikalarına Çin'de ve Bulgaristan'da iki yeni fabrika daha ilave etti.
Mısırlı'nın ayrıca İngiltere ve İrlanda'da kuruluşları bulunuyor ve bu ülkelerin yanısıraAvrupa katısına geniş çaplı ihracat yapıyor. Mısırlı aynı zamanda ünlü Marks & Spencer ve Woolworths zincirlerinin tüm dünya mağazalarına üretim yapıyor.
Mısırlı'nın imalat yelpazesinde kadın-erkek-çocuk, iç giyim, ev giyim, gece giyim ürünleri erkek çorap ve çocuk mayo bulunuyor. Ayrıca yine çocuklar için Barbie, Actionman, Smiley, Garfield ve Temel Reis gibi lisanslı karakter ürünleri de var.
Mısırlı, geçtiğimiz günlerde İstanbul Swissôtel'de yaptığı yemekli defile ile ürünlerinitanıttı ve yeni girişimlerini açıkladı. Çok sayıda davetlinin katıldığı ve ünlü mankenlerin podyuma çıktığı bu göz kamaştırıcı defilede söz alan Mısırlı yetkilileri: "Biz çok çalışıyoruz, işimizi çok seviyoruz, işimizle birlikte yaşıyoruz. Genç ve çalışkan nüfusu ile ulusumuz da önderimiz Atatürk'ün öngördüğü gibi çok çalışarak, ekonomimizin dinamizmi içinde tüm zorlukları aşacağına inanıyoruz" dediler. Kaliteye büyük önem veren Mısırlı, ISO 9001 sertifikasyonu ile ilgili çalışmalarını hızla sürdürmektedir.
Mısırlı, geçtiğimiz günlerde bir basın kampanyası başlatarak ekonomide yeni yapılanma programına tam destek verdiklerini ve ürünlerinde zam yapmadıklarını ayrıca, dünyaca ünlü bir İngiliz markasıyla evlilik yaptığını ve bu markanın tanıtımı için geniş bir kampanya hazırlamakta olduğunu açıkladı. Türkiye'nin yeni tanıtacağı bu kalite markası kapsamında erkek triko, gömlek, kravat, çamaşır ve çorap bulunmakta.
Önümüzdeki yaz aylarında yapılacak büyük bir defile ile bu girişimin ayrıntıları açıklanacak ve kamuoyu aydınlatılacak.
Bu ünlü marka yeni bir "Executive Erkek" imajı getirecek. Bu markanın pazarlaması, ilk etapta önde gelen mağazalarda "corner"lar oluşturularak, daha sonra da "concept"mağazalar açılarak yapılacak.
|
|