Elegans Logo
EGEBANK YENİDEN DOĞUYOR

ESAT ERKUŞ - EGEBANK Genel Müdürü


Şevket DEMİREL Grubu bünyesine katıldıktan sonra atağa kalkan Egebank, iddiasını ve farklılığını kurumsal kimliğine taşıdı. Yeni dönemde müşterilerinin memnuniyetini birinci sıraya koyan Egebank, bu sözünü adının yanına koyduğu "1" ile mühürledi.

Yeni kurumsal kimliğin bankanın 70 yıllık tarihinde yepyeni bir sayfa açtığına dikkat çeken Egebank Genel Müdürü Esat ERKUŞ, gelecek için son derece umutlu hatta iddialı olduklarını kaydetti. Egebank' ın kurum kültürü, ürün yelpazesi, hizmet anlayışıyla bankacılık ve finans sektörüne farklılık getireceğini ifade eden ERKUŞ, "Türk ekonomisine değer katmak, Türkiye' nin dünyaya entegrasyonuna hizmet etmek ve bu yolla Türkiye' nin en saygın kurumlarından biri olarak anılmak arzusundayız. Bunun için gerekli altyapıyı oluşturduk. Şimdi sıra tüm duyularımızla ve elimizdeki bütün kaynaklarla müşteriye dönüp, en iyi hizmeti vermek için doğru formülü oluşturmakta" diye konuştu.

Bankacılık alanında Türkiye' nin en iyi isimlerini Egebank çatısı altında topladıklarını kaydeden Esat ERKUŞ, insan kaynaklarını gerekli araçlarla donatmaya devam edeceklerini de sözlerine ekledi. Bugünden itibaren Egebank, adının geçtiği heryerde şu iki cümleye de yer verecek: "Müşterilerimizin memnuniyeti bizim için 1. sırada. Bu sözümüzü adımızın yanındaki "1" ile mühürlüyoruz." Egebank' ın yeni kurumsal kimliğinin en önemli parçasını oluşturan bu cümleler, bankanın müşteir odaklı yeni felsefesini de en somut ifadesiyle açıklıyor. Egebank, bu yeni söylemini adının geçtiği her yere taşıyarak, varolduğu sürece müşteri memnuniyetinden birgün bile ödün vermeyeceğine dair de güvence vermiş oluyor.

Genel Müdür ERKUŞ ayrıca, kadrolaşma sürecini tamamlayarak yeni ürün ve hizmetlere yoğunlaşan Egebank' ın, sektöre yeni bir ivme kazandıran çlaışmalarına, 40 trilyon liraya çıkartılan güçlü sermayesi ile devam edeceğini vurguladı.

Yeni kurumsal kimliğin bankanın 70 yıllık tarihinde yepyeni bir sayfa açtığına dikkat çeken Egebank Müdürü Esat ERKUŞ, gelecek için son derece umutlu hatta iddialı olduklarını da sözlerine ekledi. Egebank' ta göreve geldiğim ilk günden itibaren Egebank' ın adından başka herşeyinin değişeceğini söylüyorum. İşe ilk olarak insan kaynaklarına yatırımla başladık. Çünkü biliyorduk ki, başarıyı asıl getiren insan faktmrüdür. Aramıza katılan yeni arkadaşlar, yeni bir kültürü ve anlayışı da beraberlerinde getiridler. Eş zamanlı olarak teknoloji yatırımlarımız start aldı. Merkezde ve şubelerindeki bilgisayar ağımızı baştan aşağıya yenilemek üzere gerekli adımları attık. Eğitim bizim için çok önemliydi. Bugüne kadar eğitime 2 milyon dolar gibi dev bir bütçe ayırdık. Önümüzdeki yıllarda bu rakamın daha da arttığını göreceksiniz. Sıra şubelerimizi yeniden dekore etmeye geldi. Yeni Egebank şubeleri çok yakında Türkiye' nin dört bir yanında ışıl ışıl parıldayacak. Yeni bir kurumsal kimlik yaratarak kendimizi bütün bankalar arasında farklı bir yere konumlandırmak istedik. Bütün bu adımları salt bir tek şey için atıyoruz; Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti için.

Yeni reklam kampanyamızı görmüş olmalısınız. Orada söylediğimiz birşeye dikkatinizi çekmek istiyorum. Şunu iddia ediyoruz: Müşteri Memnuniyeti bizim için 1. Sırada geliyor. Bunu da adımızın yenına koyduğumuz 1 ile mühürlüyoruz. Bu iddia, bankanın her kademesinde çalışanlarının omuzuna büyük bir sorumluluk yüklüyor. Ne koşulda olursa olsun, Egebank olarak bu sözümüzü tutmak zorundayız. Artık bu yoldan geri dönüş yok. Bunu başarmak için fazla zamanımız da yok. Çok yakın bir gelecekte yepyeni ve farklı ürünler ile müşterilerimizin karşısına çıkacağız. Müşterilerimizin bizden memnuniyet derecelerini ölçmek için düzenli ve sağlıklı araştırma rogramları düzenleyeceğiz. Egebank oalrak kendimizi sürekli yenileyeceğiz ki, müşteriyi memnun etme yarışında geri kalmayalım. Kenidimizi geliştirip, yenilerken, iyi bir kurumsal vatandaş olmamız gerektiği gerçeğini de hiçbir zaman aklımızdan çıkarmayacağız. Yani Türkiye' nin de gelişip, yenilenmesi için çalışacağız. Daha iyi bir Türkiye yaratmak için yapılması gerekenler konusunda fikirlerimizi cesurca açıklayacağız.

Tüm bunların sonucunda, inanıyoruz ki, Egebank yakın bir gelecekte hem yurtiçinde hem de yurtdışında herkes tarafından takdir edilen, parmakla gösterilen saygın bir kurum haline dönüşecektir. Egebank Ailesi olarak bu gücü ve inancı tüm benliğimizle taşıyoruz. Bu yolda basında ve kamuoyundan alacağımız her türlü destek bizi hedefe ulaşma konusunda biraz daha motive edecek, inancımızı kamçılayacaktır. Bu süreç sonunda göreceksiniz, Türkiye' de daha çok iyi şeyler olacak.

Egebank Genel Müdür Yardımcısı Elif KURÇER' de yeni reklam kampanyası ile ilgili olarak "Kampanyamız medyada oldukça ilgi topladı. İddialı bir mesajımız var. Yeni kurumsal kimliğimizle kamuoyuna veridğimiz mesaj, omuzlarımıza ciddi bir sorumluluk yüklüyor. Bu anlamda, herkeste bir beklenti oluştu. Ancak, yeni reklamlarımızla, farklı ve kaliteli ürünlerimizle bu beklentilere bir anlamda cevap vereceğiz." şeklinde konuştu.

70 yıla yayılmış hatırı sayılır bir geçmişe ve deneyime sahip olan ve Mayıs 1998 tarihinde Şevket DEMİREL Grubu' nun bünyesine geçen Egebank, 61 şubesi, 1400 çalışanı, 25 trilyon liralık ana sermayesi ve yepyeni yüzü ile Türk halkına en iyi hizmeti vermeyi amaçlıyor.

Esat ERKUŞ: "EGEBANK REBORN"
After having joined the Şevket Demirel Group, Egebank formed a new corporate image concentrating on customer satisfaction, reflected by the "1"which now appears nex to the Egebank logo. Esat ERKUŞ, General Manager of Egebank states that they have prepared the necessary infrastructure and their goal is to become one of the most respectable institutions of Turkey. ERKUŞ adds that they have recruited the best in the field of banking. From now on, Egebank's motto shall be: "For us, customer satisfaction is No.1 priority. We seal this with the "1" next to our name." ERKUŞ explains that their first step was to invest in human resources. Technological investments were carried out simultaneously. A giant bufget of 2 million Dollars was allocated for training. Now is the time to re-decorate branches. Egebank, a bank with a history of 70 years, hopes to continue to serve the Turkish people in the future with 61 branches, 1400 employees, a capital of 25 trillion Liras and a brand new outlook.

MEDYATEXT
Elegans'a mail